RUBRIKEN .... ?

Onsdag; på morgonen när nathalie och jag vaknat så åkte vi in till stockholm för att lämna lite hårgelé till sebastian, nathalie's pöjkvän. vi stannade där ett tag sen drog vi hem. när vi kom hem packade nathalie sina grejer och sen drog vi hem till mig. sebastian kom lite senare och dom började med maten medans jag fixade mig. kan ju inte laga mat så jag behövde inte göra mer än att diska efteråt, hehe..senare så glodde vi lite tv och tog det lungt. gick och la oss sen vid tolv tiden. 

Tordag; vaknade vid tio tiden av att polisen ringde, blev tjurig för jag hatar när folk ska ringa och väcka mig på morgonen. försökte somna om men då ringer telefonen igen, det var mamma.. hon började babbla om en massa skit, orkade inte lyssna så jag försökte somna om men då ringer min mormor och frågar om jag hade gått till skolan, eeeh du är inte min mamma och du ska skita i om jag är i skolan! .. nathalie och sebastian stack när dom hade vaknat. senare runt sex tiden kom caroline och nathalie hit för att chilla lite men dom stack sen efter ett tag och då gick jag och min syster till affären och köpte mat. nu sitter vi och kollar på viva la bam (?) ..
 
imorgon är det FREEDAG! fyfan va skönt med helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0