emma kommer idag! :)

God morgon läsare, pigga och glada idag?
Det är jag iallafall. Har nyss duschat så jag ska strax torka håret och börja fixa mig inför dagen. Idag klockan sex tror jag det var, kommer min lillasyster emma från blekinge på besök, ska bli roligt att få träffa henne för jag har inte sett henne sen jullovet. Jag tror jag ska ta med henne in till stockholm någon dag så hon kan få kolla runt där lite, hon har aldrig varit där så det blir ju något nytt och intressant för henne. Sen ville hon gå på bio också, får se när det blir av. Hon vill tydligen se Hannah Montana the movie eller va den nu heter?. jaa, va gör man inte för att hon ska ha det bra ..

Nu ska jag torka mitt hår & börja sminka mig .
Hörs senare babe's


peace and love   / madelene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0