filmkväll med den bästa! :)


Idag klockan åtta ringde väckarklockan! ville verkligen inte upp för jag somnade vid fem imorse men blev tvingad av mamma. vi skulle iväg på ett möte, igen! satt där och halvsov medans jag var tvungen att berätta en massa saker, det var sjukt jobbigt men jag klarade mig ganska bra. efter mötet körde mamma hem mig och när jag öppnar portdörren så sitter nathalie där och stirrar och frågar vart jag varit. ha ha ! hon följer med upp och börjar genast klaga på att hon var hungrig, den lilla stackaren hade glömt äta frukost hos sin kille så jag var snäll att bjuda på några mackor! efter vi ätit gick vi in till rummet för att snacka lite skit som vanligt. sen gick vi till affären och lånade film, minns inte vad den heter men skräck är det iallafall!. vi gick sen varsitt håll, hon skulle hem till sig och jag hem till mig. nu har jag precis duschat och ska strax packa ner lite saker för jag ska sova hos nathalie ikväll. mamma är ju inte hemma och natalie min syster ska sova hos hennes kille så jag vill inte sova själv, hihi ..

igår satt jag också och pratade med en tjej som nästan råkat ut för samma sak som mig. kändes ganska skönt att få prata med henne eftersom hon vet hur jag känner och så nu. hon hjälpte mig med en massa, fast jag inte känner henne. jag uppskattar verkligen att hon tog sin tid att lyssna på mig för jag har ju inte så många jag kan prata med och som förstår mig just nu. så tack, du vet vem du är (:

nej, nu ska jag föna håret och börja packa!
sen drar jag hem till nathalie!   vi hörs

peace and love    / madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0