trött & illamående

Godmorgon alla läsare !

Igår vid tre tiden mådde jag hur illa som helst, kände verkligen inte för att gå ut! men klockan sex kom christoffer, "pekka" & en annan kille som jag minns namnet på hit och hämtade mig & natalie. vi körde ut till en strand där vi började grilla och ha det trevligt. men fyfan va det blåste! vi var där i tio minuter högst sen åkte vi hem till christer och fortsatte med grillandet där. träffade också på en person som jag verkligen inte träffa, men allting löste sig. vi drog efter ha suttit där en timme ungefär. vi hämtade upp en kille till som jag inte minns namnet på och sen körde vi till mc-donalds,stannade där ett tag sen åkte vi till någon lokalfest, men där satt typ fem människor så vi drog typ lika snabbt som vi kom dit. jag åkte hem & natalie fortsatte kvällen men att åka bil yttligare några timmar.

idag vaknade jag upp med världens halsbränna och illamående. kände mig dålig reda igår men idag är det mycket värre. hoppas jag blir bättre tills imorgon då det är skola, för jag har ganska mycket prov som jag måste göra klart innan sommarlovet! PANIK

nu ska jag gå och äta lite frukost!
peace and love      / madelene

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, tack bebe! Ha det så bra du med<3

2009-05-10 @ 17:29:05
URL: http://emmaforslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0