TORSDAG !!

shoo bree !

Idag åkte jag till skolan, har typ inte varit där på hela veckan så jag är stolt över att jag kan visa alla att jag är stark och klara av detta. Jag gick på två lektioner, samhälle med per och matte som vi har med peter. på samhället hade vi prov men det gick ingen vidare, får göra om det nästa tisdag. på matten fick jag reda på att jag inte fått godkänt på nationella så förmodligen kommer det bli ett år till på IV för mig och nathalie.
 
efter skolan gick jag hem till nathalie, var där i tio minuter och lyssnade på hennes gnäll om att hon inte fått hem sin efterlängtade tröja som hon beställt, haha! när jag sen kom hem berättade mamma att jag inte skulle till karlskrona idag som vi hade bestämt så jag blev extremt tjurig över det för jag hade verkligen sett fram imot att få träffa mina vänner som jag saknar upp till tusen! speciellt min bästavän emelie :(       

nu ska jag STÄDA MITT RUM !
peace and love    / madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0