shoo bree !

Idag har det inte hänt så mycket som intresserar er.  men jag vaknade iallafall vid tio tiden av att mamma kom och frågade ifall jag ville följa med till stan en runda och fixa hemtelefon. som ni inte vet så har jag och min syster + mamma flyttat in till "stan" efter att ha bott ute på landet. mammas kille behöll hemtelefonen så just därför behövde vi köpa en ny. vi har också skaffat internet, så om några dagar kommer jag äntligen kunna sitt vid min dator!

när vi kom hem från stan så stack jag hem till nathalie en runda. vi snackade lite skit och hade det trevlig samtidigt som vi höll på att somna. men det är alltid lika trevligt att vara med henne för då blir man alltid på lite bättre humör, hihi :*

får ju inte glömma bort att vi åt glass också ! haha


nej nu ska jag städa mitt rum för jag måste hålla mig sysselsätt .
Peace and Love    / madelene

Kommentarer
Postat av: tess

Gillar du att fota, och ha lite roligt med kameran? Ta fram kameran och börja fotagrafera! Tävlingen går ut på vem som får finast vårbild, lycka till!

(Mer info på min blogg)

Kram

http://tesi.devote.se

2009-05-04 @ 17:41:46
URL: http://tesi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0