pölar av tårar

för någon dag sen hittade jag en blogg om en familj som mist sin son Victor i cancer. jag la inte så mycket energi på att läsa den bloggen . men när jag sen gick in på nathalie's blogg såg jag att hon också hade läst den. jag blev så rörd av det hon skrivit i bloggen så jag var bara tvungen till att läsa bloggen om lilla Victor "igen". men den här gången började jag från hela början. tårarna började rinna och det låg stora pölar på bordet framför mig. det är så hemskt att något sånt ont ska hända små barn. jag ville inte sluta läsa, men det gick inte mera. jag kände en enorm smärta ...    

Ni som bryr er kan skänka pengar till lilla Victor's fond.
Pengarna kommer användas för att bekämpa cancersjukdomar
Hos barn och hjälpa cancerdrabbade barn & deras familjer .

direkt länk till lilla Victor's fond - http://www.barncancerfonden.se/1707

här kan ni läsa om lilla Victor - http://denstarkastestjarnan.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0