gooooodis, inget för mig längre !

shoo babe's, det var länge sen! ;D

har inte skrivit här på ett tag pga att emma har varit här uppe så jag har haft fullt upp med att ta hand om henne. det blev inget stockholm som jag hade planerat för emma ville inte, tråkis hon är. istället så var vi med några vänner och hade det trevligt, inget mer speciellt har hänt. just nu sitter jag här hemma själv, mamma och emma gick precis till affären för dom båda var sugna på goodis, inget ovanligt. själv försöker jag tagga ner på det för jag ska ju försöka få fin kropp till beatchen-09 som jag tror jag kommer lyckas med, hihi stolt (Y). men men, ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, får ju inte vara ute så sent nu när jag har emma med mig överallt så det blir väl bara chill här hemma med mamma!

nej, nu tänkte jag faktiskt börja städa mitt rum och fixa mig!
vi hörs!      peace and love   / madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0