en runda till maxi med mamma

när mamma kom hem från jobbet så åkte hon & jag till maxi för att hämta ut ett paket & handla lite. I paketet låg det en massa "barngrejer" som t.ex filmen high school musical 2 och två barn böcker. sakerna lär vi ju ge bort till emma, min lillesyster. hoppas hon får bättre användning av sakerna.

när vi kom hem från maxi så började jag slinga mamma hår blont & medans jag slingade håret så sysselsatt hon sig med att sätta på sig lösnaglar och det blev faktiskt ganska bra !     :)

nej, nu ska jag och min syster natalie ut och jogga/springa lite .
kanske hörs ikväll babe's  , 

peace and love   / madelene


Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer du till skolan imorgon.. :)

2009-05-12 @ 21:37:32
URL: http://emmaforslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0