dunkar musik & skriver


jag gick upp klockan nio och började städa idag, hm?. ja, ryck brukar jag få men att städa klockan nio på morgonen när man kan sova bort hela dagen är inte likt mig!.
 
henna gick precis, vi har fikat lite här hemma hos mig och snackat om en massa saker som händer i livet just nu. snart kanske jag drar ner på stan med nathalie för hon skulle tydligen leta efter jeans och gå på apoteket ! vad gör man inte för att tiden ska gå snabbare.. nej, nu ska jag sluta skriva och istället ringa upp min syv som jag skulle gjort för flera dagar sen ..

peace and love   / madelene


Kommentarer
Postat av: Ämmii

Jag har svarat på din fråga i ett nytt inlägg:)

2009-05-18 @ 14:50:00
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0