rubriiiik (?)


sådär ja. nu är både jag och julia mätta och belåtna efter en stor portion med
makaroner & köttbullar + gräddsås.


som jag skrev innan idag så har jag och mina vänner varit inne i stan och shoppat lite. jag köpte mig två par linnen inne på ginatricot och lite smink från H&M. köpte mig också ett par nya örhängen från glitter, ganska snygga faktiskt. när vi kom hem från stan så la vi oss alla på soffan och började kolla på linas kvällsbok! ganska pinsam film faktiskt.. haha. sen åkte pappa & emma till kusinerna och då började jag & julia laga mat .. så nu sitter vi här och degar framför datorn.

nu ska jag vara lite mer social mot julia så jag skriver kanske mer senare !
peace and love    / madelene  

bjuder på en bild också :*
jag & jullanpullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0