dålig uppdatering

sorry för den dåliga uppdateringen men har fullt upp att umgås med mina vänner!

i lördags körde pappa buss upp till göteborg så självklart fick jag & min syster emma följa med. vi gick på liseberg hela dagen och hade det bra.

i söndags var jag ute på sturkö hela dagen men philip & julia. vi gjorde inte speciellt mycket. kollade på film och svarade på julias blonda frågor OM filmen, haha! :)

Idag var jag med julia igen. vi var först hos mig. sen gick vi ut och hem till hennes kille fredrik, vi satt mest och kollade på när han fixade sin bil, mycket trevligt "not :)". sen vid fem kom farmor över på middag! :) julia, emma & jag stack ut efter maten. följde julia till bussen sen gick emma och jag hem.

nu ska jag kika på film !
vi hörs !      peace and love   / madelene

ps. jag har inte glömt er där uppe i södertälje!
jag saknar er mycket! ska ni veta
<3

en bild på mig & juuuulia :*


Kommentarer
Postat av: .

MAAAAAAAAAIIIN

2009-06-16 @ 13:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0