är i karlskrona nu babes !

shuu  =)

som ni sett så skrev jag inget inlägg igår. det va för att jag satt i en svettig buss fullsatt med människor. var nämnligen påväg ner till kära & efterlängtade karlskrona. NU är jag här och jag mår super. imorse vaknade jag ensam hemma, pappa jobbade och min lillasyster emma går fortfarande i skolan. hon börjar sitt sommarlov nu på onsdag. telefonen ringde & självklart var det emelie. vi snackade lite sen kom hon hit. vi gjorde inte speciellt mycket, hon fixade mitt hår och sen snackade vi bara en massa skit & hade det trevligt. senare stack hon hem för julia skulle komma. när julia kom så började jag med att färga hennes hår blondare. blev inte speciellt lyckat, lite orange/gult blev det (a). efteråt gick vi och solade solarium, brände mig på magen, armarna & kinderna AJ ! vi gick sen hem till mig igen för vi blev hungriga. vi skulle laga pasta med någonting men det blev emma som fick laga allting för julia och jag kunde inte. efter maten kollade vi på film, felon & sen gick jullan hem.      puss på den här dagen *

EMELIE                              &                           JAG


JAG                             &             JULIA                          mohahahahaha XD

snyggaste posen,      we know ;D


Kommentarer
Postat av: Emma

När kommer du hem hit igen?

2009-06-09 @ 11:41:59
URL: http://emmaforslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0