pauliin.blogg.se

va för upptagen igår för att skriva blogg! soooorry

som sagt så hade jag skolavslutning igår
& jag, nathalie och natalie kom tjugo minuter försent ungefär, så det blev ju välldigt lyckat. vi gick ner till gympasalen där alla var, lite pinsamt var de att komma in när man nästan hade alla blickar på sig. men det gick över ganska snabbt. dom delade ut priser (?) och sjöng sen fick man gå hem. lite onödigt va det att komma för vi var där i typ en kvar tjugo minuter (?). men efter avslutningen så GICK jag och nathalie hem till petra som bor i närheten av skolan. vi var där ett litet tag, snackade lite skit som alltid. vi gick sen till bussen där vi mötte upp jennifer (?). vi åkte vidare till västergård men där hoppade jag av och dom gick vidare till angeh (?). jag gick hem, maten var klar och sen kom caroline. vi hade det väldigt drygt till en början men sen gick vi ut och sprang efter några 10åringar (?) som skrek fjortis och tjockisar till oss, haha väldigt moget. iallafall, dom gömde sig så vi sket i att ta i med hårdhandskarna, hahaha. vi gick sen till jätten, caroline lurade hit henttu med att säga att det var en kille i 25 års åldern som följde efter oss. som tur var blev han int sur när han fick veta sanningen. jaja, va hände mer ... joo vi letade efter min syster i en halvtimme kändes det som, fick sen reda på att hon var hos coffe!. jag tvingade natalie och coffe till västergård sen körde vi runt lite, väldigt trevligt. sen åkte alla hem, sluuut ! :D

haha, nej nu ska jag duscha !
peace and love   / madelene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0