karlskrona baby

shuu babes .

vaknade vid nio tiden av min lillasysters väckarklocka. kunde inte somna om efter det så jag kollade på MTV medans jag väntade på att pappa skulle komma hem med nybakade frallor. efter frukosten tog jag mig en dusch och började fixa mig för pappa och jag skulle hämta lillasyster från långö. sen åkte vi till swedbank och fixade ett nytt kort till mig för banken tog ju mitt kort när jag skulle ta ut pengar härom dagen, hade skulder just därför dom tog det (a) inte bra !. sen körde vi vidare till ONOFF för att köpa lite annat skit & efter det åkte vi vidare till EU-moppen för att hämta lillasysters moped som hon fick när hon fyllde år. SEN åkte vi hem och nu ska jag äta, bye bye!

peace and love    / madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0