bio & sova över

igår vid sex tiden åkte pappa, emma, emelie & jag in till stan för att gå på bio. vi kollade på änglar & demoner. den var faktiskt helt okej, lite äcklig på vissa ställen men jag överlevde. efter bion körde pappa mig och emelie till maxi för vi skulle köpa lite godis och strumpbyxor. sen åkte vi hem till mig, hämtade lite sovkläder och sen gick vi hem till emelie i ösregnet. vi började med att välja ut kläder som vi skulle ha på oss idag, emelie har skolavslutning! därför. sen kollade vi på film, 27 dresses & forrest gump (?). kvällen var bra! men natten var hemskt. emelie låg och snackade med mig hela tiden, ställde en jävla massa konstiga frågor & verkade inte fatta när jag bad henne hålla käften för hon fortsatte endå, bitch! hahaha. fick reda på imorse när hon vaknade att hon snackat i sömnen (Y) lyckat.

ikväll blir det PAARTY!! hoppas det blir bättre väder för jag vill ha mina snygga, HÖGA skor !!

GRATTIS TILL MIN KUSIN FREDRIK SOM TAR STUUUDENTEN ! (Y)
& GRATTIS TILL EWELINA SOM FYLLER 17ÅR IDAG!

peace and love     / madelene


baby & jag


Kommentarer
Postat av: Emma

Okej, för jag ska ju flytta till blombacka :D typ 10min från västergårds gymnasiet, så då ska jag ha en liten tjej middag, så då vill jag ha dig Natalie och Natalie där :D

2009-06-10 @ 15:29:45
URL: http://emmaforslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0